Tuesday, March 31, 2009

Penerimaan

Aku xtau laa nape aku jenis yg susah sgt nak trima org len cam penerimaan awal aku terhadap dia bile dia dah buat spoil dengan aku.. aku akui tuk certain perkara aku mmg senang tuk memaafkan org len tapi penerimaan tu amatlah susah.. aku xleh buat bodo je tau wat2 lupa jika ade org dah wat spoil…aku tau sikap ni mmg buruk tuk ditonjolkan tapi mmg cam tu laa aku… kkdg mmg aku sedar byk sikap buruk aku.. tapi semua tu mmg aku dahh azam stiap tahun nak brubah… tapi cenggitu gak laa…adehhh..sbb tulaa aku kagum sejenak dengan sikap u yg begitu mudah tuk trima dan memaafkan…mmg terpuji itu…


Aku igt lagi kisah aku ngan sorg dak ni.. mmg kamceng + kawan bek gile laa..tapi atas stu hal yg aku sendri sebenary dah maafkan dia sepenuh hati …mmg ikhlas ni….xde kaitan dengan berebut awek cute laa she..ttiba name she dikait padahal mmg dia xtau langsung pun…heheh.. xpelaa aku mmg suka kaitkan benda yg xde kene mngena…so, xde laa lagi gaduh antra kami… tapi tuk trima balik jadi sekamceng dlu mmg susah… malahh memang xcontact pun skrg…tul org kata mmg mengambil ms tuk kenal seseorg.. bertahun tuk menjadi member kamceng tapi hanye shari je tuk merenggangkan hubungan… adehhh.. cam persahabatan yg bertahun xde nilai je..


Aku mmg rs bersalah ya amat bile mengenangkan time pergaduhan itu bile aku yg panas baran ni menghalau dia dr bilik aku…sungguh xpatut tapi bile kenangkan ape yg dia wat kat aku tau tahap kesabaran aku dipermainkan… mmg patut pun… tapi nasib bek aku ade gak sifat terpuji iaitu bukan jenis pendendam.. menjadikan aku membuat bodo perkara itu dan bukan dengan tindakan balas balik… ade gak sikap terpuji aku tau… jgn asyik fk aku buruk je… so atas sikap terpuji tu aku melepaskan canggitu aje…tapi tuk penerimaan aku rs azam aku tuk itu belum terbuat lagi…

1 comment:

  1. adei..tatau la ape motif nama au kene seru nih..hahaha..

    tp bagusler xde sikap mendendam tu.
    kekdg mmg jadik begitu terpuji,sumtime bley menaikkn darah.
    aku akui aku juga pns baran,cuma pndai cover la.
    tp kalo da terlps tu, mmg xbley nk elak la sape2 yg kene.huhu.
    tp xmain la lpas xtentu arah,.aku bdk baik lg enesen,kn cik u.
    tetibu sebut nama syg sy..ekekeke..

    ReplyDelete