Friday, March 6, 2009

Sekadar pengetahuan am

Ni sekadar pengetahuan am pasal si putih ….sape si putih?...kotak menjerit tu…xtau gak ..Yelaaa…si ‘shoutmix chat’ tu laa...lum clear…iskhh..kotak putih yg disebelahh kanan bahagian atas tu le yg dlm page aku ni….aku nak beritahu something ni,ilmu yg baru aku dpt..baru smalam segar lagi ni…cam lum dikembangkan lagi...

Pengetahuan am: si shoutmix ni limited tuk 60 posts je dlm stu ms…

Cerita susulan : smalam sedang ligat berborak dengan cik she, cik u n cik coolz tu yg terusan menjerit…mmg asyik gile laa berborak,menjerit, mengusha, berkasih sygg dll..ttiba sesaat akhir ni … aku nak ckp bye sbb yelaa ofis hour dahh abis kan..nak stop laa..nak balik umah.nak ckp nak chow dlu…tetiba kuar notis yg si putih ni limited to 60 posts je in one time…cam tu laa kot…adelaa tu terkurang …pastu dia suruh try another time…itu jelaa aku nak btau psal si putih ni….xleh melebihi 60 posts…so pastikan yg jeritan bye2 ke jupe lagi ke dan seangkatan tu adelaah post yg ke-60…jgn lebih had nanti si putih akan menjerit kat kite lak…aku dah terkena smlam..jgn peristiwa ni berulang kat korg lak ..

Dlm ati: rancak btul kitorg menjerit sampai 60 posts tu….ermm xpelaa omongan kosong aje…

2 comments:

  1. mmg, aku pon xsempat nk jerit yg last part tu..huhuhu~

    ReplyDelete
  2. iskhh..ko pun kene jerit dekat si putih gak ke ape

    ReplyDelete