Wednesday, March 11, 2009

Kenape…

Ermmm.. Blum pun sempat ok sepenuhy …dah tumbuh lagi ulser baru ..kali ni kat bibir sebelah atas lak.. agak sakit gak klu memalam terjaga dr tdo…mmg pedihh laa..iskhh tapi kali ni xketara sgt sbb masih mampu makan nasi…kiss pun mampu lagi..hehehe…jgn fk berat sgt yer…nape laa dak ni menyerang aku lagi…iskhhh… nape?... adekah sbb dia suka aku?..dah tentu tidak…nape nak suka aku yg xsecun budak ari tu…sbb aku stress ke? Maybe ade laa skit..keja yg guna otak ni mmg memeningkan…sbb tergigit ke? Tapi yg kali ni xtergigit pun dia tumbuh sendri sesuka ati dia je…tau sebb cuaca skrg panas ke? Rsy kebarangkalian kat sni nak ujan mmg tiap2 ari…adekahh sbb bibir aku dahh terlalu nipis sbb slalu diasah?...ermmm tidakk laa…xkan laa kan…masihh terfk kenape… cam musim lak dia…


Mengingatkan kembali di waktu study dlu2..cam lama sgt je tinggal..budak ni laa slalu jadi member aku tiap2 bulan…mmg antra aku dan ulser ni sebenary dah biasa pun…mmg dah kamcing pun… aku mmg sejenis manusia yg kurang makan daging…ade member aku cakap sbb kurang makan daging laa kite slalu tergigit bibir…xtau laa fact or mitos tu…tetapi aku rs sbb stress la kot time study tu …sbb tu laa dia slalu nak kawan ngan aku…lagipun aku ni kan student bek, cemerlang even markah tang tu gak..so kadar stress tu agak suam2 laa gak…hehehe..cam ner tu…tapi xpelaa tu dlu..


Lepas aku abis study dia dahh jarang dahh singgah …maybe sbb ade member len yg lebih bek dr aku…nada agak sedihh …sejak akhir ni je dia nak menyendeng balik kat aku… iskhh…saje laa tu xnak bagi aku lupakan dia… nak xnak terpaksalaa melayan gak…sambil mengeluhh sesakitan .. haruskahh diuji..

2 comments:

  1. harusla byk minum air masak..jgn bantai ais plak~

    my baby u juga kene ulser, teruk..risau jo den, huhu~

    anyway, semoga suma org cpt sembuh :]

    ReplyDelete
  2. sdah bergeleng air den minum.. sampai bil air pun nek dahh..hehehe..

    pape pun..thanks yer cik she..slalu bagi petunjuk...hehe

    ReplyDelete