Thursday, March 5, 2009

cerita aku..

Kkadang aku gembira baca cerita couple dr dak2 blog len…
Sekurangy dorg xwujud org ketiga tau org len dlm hubungan dorang…
Sekurang dorg just berdua tanpa tekanan…
Sekurangy dorang berpisahh pun takde crite pasal org len
Skurgy dorg just ade aku n kau je dalam hubungan dorg…
Sekurgy dorg hapi berdua..
Sekurgy dorg sedih berdua…
Sekurgy klu dorg gaduh pun hanye berdua…
Hanye kau n aku…

Tapi bukan dlm cerita aku…
Dlm cerita aku bukan hanye ade aku dan kau..
Dalam cerita aku ade aku,kau dan dia…
Itulahh cerita tentang aku..
Dan itu laa cerita tentang kite…

Menipu jika aku ckp yg aku xjeles dengan cerita kamu..
Menipu jika aku cakap yg aku xingin cerita yg sama mcam cerita kamu…
Menipu jika aku cakp yg aku xpenat …
Menipu jika aku cakap yg aku xkisah…

Jika aku cakap yg aku mmg xjeles, xingin, xpenat, tak kisah dan x…. , itu bermakna aku mmg menipu diri aku n kamu... tapi nasib bek aku mmg seorg yg suka menipu...

2 comments:

  1. aku punya byk cerita. dia punya pelbagai cerita. namun yg ini hny cerita ant aku dan dia!

    sume punya byk cerita. jgn kau risau dgn cerita kau yg satu itu.

    ReplyDelete
  2. shark: sesungguhnye...'aku' mmg risau jika 'kau' yg satu itu menyusahkan 'dia'... 'aku' xpernah heran crite 'kau' yg stu tu...tapi aku amat ambik berat jika 'dia' yg penat..itu yg merisaukan dan mengganggu 'aku'...

    ReplyDelete