Tuesday, March 10, 2009

aku yg kebudakan + Cik Opin

Weekend bebaru ni aku pegi ke bazaar …nak kate bazaar pun cam pasar biasa je…tapi dia war2 kan kat kain rentang bazaar ..so kira bazaar kecik laa…sedang merayau2 dr stu kedai ke satu kedai…ttiba tgok satu binatang ni…bile tgk dr jauh…agak menarik…bile tgk dekat2 rs nak pegang…bile dah pegang rs nak peluk…bile dah peluk rasa nak ……leh sambung sendri laa...heheh jgn fk extreme sgt k…oleh sbb hati dahh terpanggil2 tuk memiliki dak ni…so aku pun menghabiskan laa duit tuk tu…bagi tujuan memuaskan hati… dlm ati betapa gembiray tgk reaksi u nanti…maklumlaa dpt member baru…lagipun dia mmg suka klu benda2 yg agak cute ni…paling xsusahkan ati aku tuk mencari name aku letak je name…cik Opin….panggil skali cam pelik….bile dah panggil 2 3 kali cam ok gak…xpercaya leh cuba..hehehe….

Then,.. esoky bile u balik dr kampung..hajat di hati nak wat laa kejutan…yelaahh betapa excitedy aku nak kenalkan cik Opin ni..tetiba aku yg dikejutkan dengan sekuntum ros merahh….berbunga2 lah pulak…sedg sibuk dengan bunga terlupa lak perkenalkan cik Opin…so setelah terleka beberapa minit aku perkenal laahh cik Opin…

Reaksi pertama: iskhh …penuh la jadi bilik ni…
Reaksi kedua : xde warna len ke yg xstriking…sakit mate…

Adehhh…igt kan terkejut n suka je tapi sebalik lak…so next time jgn expect lebih2…bile dahh kenalkan name dia…

Reaksi ketiga : xde name len ke nak letak…

Reaksi aku : alaa biarlaa…pelaa igtkan terkejut tadi…cian tau cik Opin…klu xnak kawan xpe ..biar dia kawan ngan I je..dengan nada yg agak mrajuk tapi x brape jadi…sambil ngomong2 ngan cik Opin..hehehe..gile agaky…

Adehhh kali kedua….cian tau cik Opin aku…nak kenal gak ekk sape Cik opin ni…ni dia..tlong jgn gelak...:









P/s: xsalahkan bile dah tua cam ni ttiba nak berperangai cam bebudak balik…kan..kan…bagi laa peluang skit…ttiba hormon budak2 datang…

4 comments:

  1. lor, kn muda lg, mane de tua..

    erm, kiut jugak cik opin tu, hehe..

    [**aku xgelak besar ok**]

    ~thn2, cover2~

    :p

    ReplyDelete
  2. adehhh kali ketiga...patutkah aku xdiberi pluang?..hehe

    ReplyDelete
  3. color pink dahh abis stokk daa cik syasya...cam tau2 je..

    ReplyDelete