Thursday, March 12, 2009

Cinta kamu membunuh ku…

Tragik punye title..tapi thah laa..dua tiga ari ni aku mmg cepat tersentuh..mmg sensitive…bukan ape bile mengenangkan benda yg mungkin akan berlaku… even benda ni belum tentu berlaku tapi aku kene ready gak…

Bile fk jauh skit..ape yg akan jadi bile y abis blaja nanti…klu dia mintak keja kat tempat lama(ofis u )…mest dia akan duk umah kami lagi… kala itu aku rs sparuh kegembiraan aku dah ilang …dan aku rs mmg aku dah bukan kat umah tu kot..wat pe aku nak stay lagi klu dah xde kegembiraan dan hanye keadaan yg menyakitkan je …then ape lak akan jadi klu dia suruh u duk dengan dia klu dia mnyewa sekitar kondo tu …. Aku tau u pasti akan menurut cakap dia…. Even u akan menafikan keadaan itu..tapi u pasti ikut gak ape kehendaky….ape jadi lak dengan aku , aku akan bawak ati jauh dr keadaan itu… u mmg akan sentiasa penuhi permintaan y dr menjaga perasaan aku… rs sedihh mmg dah biasa bagi aku jika keadaan itu berlaku …thah laa mungkin aku sensitif sgt kenangkan benda blum jadi..tapi aku tau kebarangkalian akan jadi amatlaa tinggi…xslh jika aku bersedia n cukup sedihh klu keadaan ini berlaku…kamu pasti xfaham perasaan aku… betapa terbuangy…

Klu psal sms tu mmg slalu dah mematikan hati aku…aku xkisah kalau y yg msg kamu panggil kamu macam2 ….tapi aku amat kisah klu baca sent item yg kamu turut panggil panggilan2 cam tu… itu kamu kata hubungan kamu dah tamat….dan skali lagi kamu xakan fham perasaan aku…

Walau beberapa kali kamu cakap kamu syg, cinta aku…tapi kamu xpernah meyakinkan aku pada tindakan kamu…adekahh skadar ucapan je…aku pun xtau… even cam tu pun aku ttp bersama kamu…aku xpernah mengharap kan ape2 yg aku wat tuk kamu…aku xpernah terniat pun nak mengungkit pape…aku buat adelah kerana tanggungjawabku sebagai kekasihmu…dan semua dengan keikhlasanku….sbb skali aku menghulurkan tangan aku xkan mudah menariky kembali…aku akan bertahan slagi aku mampu tuk berdiri…

Mmg cinta kamu membunuh hati aku… bile kamu baca ini ..kamu pasti akan dapat mengerti nape aku cam ni dua tiga ari ni… aku mmg xsgaja fikir pasal ini..tapi nak xnak aku kene bersedia tuk ini…supaya hati aku boleh jadi sekeras batu jika keadaan ini btul2 terjadi…ape maksud sekeras batu tu ..maksudy aku xlagi terhiris sedalamy jika ia benar2 terjadi dan aku msih lagi kuat tika itu….

Aku pasti kamu akan menafikan sesetengah kata2 aku…tapi percaya laa hakikat mmg cam tu….tapi yg pasti aku masihh kuat tuk bertahan…

‘Cabaran menduga…
Meninggalkan luka…
Membuatkan ku tegar…
Lepaskan semua…
Namun dalam jiwa…
Penuh dengan cintaaaaaa…
Tak mampu ku hindarinya…..
Mengapa berdusta…
Menciptakan luka…
Hampaku melara…
Menjadi mangsa…
Namun ku percaya….
Di dalam doa….
Pastikan datang bahagia…’

1 comment:

  1. hukhuk.penah ade the same feelin too.cdey.
    :(
    really hurt.

    ReplyDelete