Monday, March 2, 2009

pengaruh

Camner kamu banyak mngubah aku…

1. Dulu aku mmg seorg yg xsabar..cepat marah… sejak aku kenal kamu wat aku terfk betapa sikap sabar tu penting..
2. Dulu aku bukan seorg yg penyayang…. aku mengaku mmg terlalu kurg kasih sygg…sejak aku kenal keluarga kamu…aku dpt rs kasih syg yg melimpah ruahh…menjadi kan aku belajar tuk menyayangi..
3. Dulu aku xtau erti ambil berat… dr tadika aku demam pun aku kene settle kan sendri…buku kemajuan pun aku kene tandatangan sendri start darjah 5 dan xpernah tunjuk kat parent aku…tapi sejak aku kenal kamu yg begitu ambik berat…aku tau itu erti ambik berat…
4. Dulu aku amat degil, tegas, suka cari gaduh smata nak pentingkan hak aku..sejak kenal kamu aku tau sikap mengalah tu membuat aku lebih tenang…

Kerana itulaa aku sgt kagum dengan kamu…byk lagi kamu mempengaruhi hidup aku… even aku nampak cam ni scara luaran tapi hati aku mmg amat keras maybe sekeras batu sebnary…tapi kerana kamu hati aku makin lembut…otu wat aku kagum sebnary...

No comments:

Post a Comment