Monday, March 2, 2009

khas buat u...

Sayang…

Andai aku sedang menangis di hadapan mu..

Mengertilahh yg aku menginginkan kau sentiasa di sisi ku…

Jangan pernah kau menjarakkan walau seinci pun dari aku..

Kerana aku hanye mahu merawat sedikit lukaku ini di sampingmu…

Kerana aku hanye mahu merawat sedikit lelahku ini di bahumu…

Dan aku xperlu kata maafmu…

Kerana aku xpernah menyalahkan kamu …


Sayang…

Jangan pernah rasa bersalah dengan ape yg kamu lakukan…

Sbb aku xpernah sedikit pun menyalahkan kamu setiap kelakuanmu…

Tiada sedikit pun dendam yg aku pendamkan terhadapmu…


Sayang,

Andaiy aku merajuk…

Mengertilaa yg aku xpernah membencimu..

Jgn sesekali meninggalkan aku walau sejarak pun…

kerana sebenary aku amat memerlukan perhatianmu…

Sekali lagi aku xperlu kata maafmu…

Kerana aku sentiasa memaafkan kamu…


Mengertilaa sayang..

Aku xpernah menipu dengan perasaanku terhadapmu…

Yang aku menyayangimu..

Percayalah hanya engkau yg aku cintai kini….

No comments:

Post a Comment