Saturday, February 28, 2009

komitmen

Sebelum ni aku xpernah state kenapa aku rs 2 tahun adalah ms yg singkat..nak tau kenapa?..sbb u terlalu byk komitmen:

1) U kene layan y n m tiap2 ari…tiap2 ari mereka akan message u…tanpa tertinggal stu ari pun..so ms berdua pun kkdg diganggu dengan call atau sms…kkdg bile baca msg dorg pun jiwa aku jadi terusik
2) U sgt sibuk bekerja..mmg pekerja yg rajin dan bertanggungjawab...kekadang weekend pun klu ade keja u akan ke ofis…so weekend terbuang cam tu je tuk bersama…
3) Kkdg u akan bersama dengan member bek dia…geng pompuan dia…klu dorg ajak kuar dahh kurang stu ari bersama aku..(jarang laa)
4) Kkdg u akan bersama dengan geng laki dia….klu kuar mesti akan balik pagi2… kurang lagi ms dengan aku…(jrg gak)
5) Kkdg klu weekend u akan balik kg…even aku kkdg ikut same tapi kurang gak ms berdua…
6) U jenis yg tdo awal klu ari keja …so tiap2 minggu rs cepat je ms berlalu…
7) Klu dak2 ofis dia slalu ade aktiviti club …u pun kene join gak…
8) Lebih teruk lagi klu u kene anta out station…mmg derita tul rs…


Itulah u yg byk dengan komitmen…Aku xpernah halang ape yg u nak wat…mmg aku bukan jenis mengongkong ..asalkan dia hapi hari2 dia aku dah cukup gembira..sbb aku syg dia...tapi keadaan ini wat aku rs sekejap je n tiap2 lepas satu bln aku akan sedihh...org tiap ujung bulan akan hapi sbb gaji masuk..aku hapi gak tapi ade perasaan len dlm ati.... mengeluh lagi...


p/s: pada cik she...best laa layan lagu tu(cinta terlarang) ...wat aku sayu.....ahhh...syu lagi

4 comments:

  1. patutla rasa nk sggh cni, nama ku diseru..hehe~

    hurm, kamu suda listkn ape yg akan kamu hadapi skrg dan 2 tahun strusnya...aku caya ade byk lg tp ko xmau pk,kn..
    cik ttg kita, even aku muda skit la dr para bloger di sini, tp aku nk bg pndgn, drp pndgn aku..

    ko da list suma bende kt situ..so fine, xperlu nk bace2 lg..biarkn ia tertggal disitu je..
    as u said, 2tahun masa yg singkat..so, hargai setiap detik bersama ur 'u' even dia byk komitmen laen..ur 'u' xkn bersama ko kalau dia xsyg..aku tau dia syg ko..papepon, itu komitmen dia, dia xdpt lari..

    keep loving her..

    lagu tu mmg best, hmpir buat aku menitis airmata [ilang macho tiba2]..hehe, hepi2 selalu :]

    ReplyDelete
  2. Adeh,panjg lebar tul..leh wat stu entry lak ni,hehe..papepun thank yer cik she yg slalu bg aku nsihat...really appreciate it..tq2

    ReplyDelete
  3. ehem..

    err.. if it kills me.. then i'll leave.

    but if it can be cure by other means.. then i'll heal the pain by my self..

    cik Ttg Kite,

    sabar bebanyak. do sumting. make her realize u exist..fight for ur rite.. dat's all i can say.

    Onnnnnlyyyyyy uuuuuuuu... can make the difference.

    cheers! ^.^"

    ReplyDelete
  4. Cik Nexus: thanks yer…cam ner aku nak cakap yer…sejak aku kenal dia, aku tau erti syg, cinta , sahabat yg betul2 bermakna…mengenali u adalah benda yg paling terindah n tercantik(penggunaan perkataan paling dan ter perlu ditekankan…hehehe) aku rs spanjang hidup aku stakat ni…nape aku nak lepaskan jika aku still ade ruang dan pluang bersamanye kan…tul x?...

    Klu bab keperitan tu biasalaa sbb cinta yg cam ni yg aku pilih..so, aku kene hadapi segalanye..bak kata si virgin…cinta terlarang..heheh..klu diberi pluang skali lagi tuk idup sbgai lelaki..baru laa aku xkan lepaskan dia…klu nak lepaskan skrg (sbelum masay) benda yg paling bodoh aku rs….lagpun byk memori yg hapi dr xhapi sebnary..tapi biasalaa kite jadi lebih teruja tuk crite benda yg sedihh kan….adehh terlebih panjang lak….pape pun thanks sbb singgah…

    Cheer!!!

    ReplyDelete