Monday, February 16, 2009

Kongsi..

Sape kate xkisah dikongsi…tanye laa pompuan mane skali pun sape yg xkisah dikongsi…klu dia cakap ‘ya..sy xkisah’ tapi betul ke hati kecil dia mengiakan…betul ke hati kecil dia xkisah

Kite slalu mngelakkan diri dr dikongsi..tapi baik yg senget atau normal sekali pun..kebarangkalian tuk dikongsi adelaahh tinggi..terutamenye yg dah kawin…mmg tinggi..nasib pompuan…

Biar pun kamu cakap..
Xcukup kah lagi I slalu bersame u…
I byk bersame u
Habiskan ms begitu byk bersame u…
Xcukupkahh lagi…

Lalu aku terfk..
Tamak sangat kahh aku..
Xberkecil kah ati aku
Bile terbaca…
“ Morning hubby…
Morning honey… “
X berkaca kah mata aku ..
X tersentuhkah perasaan aku…

Dan kamu sewenangy berkata
Xcukup lagi kahh?
Andai kamu ditempat aku…
Macam mane kahh kamu rs..
Adekahh kamu xkan tersentuh..
Adekahh kamu xkan terasa...
Adekahh kamu xkan kecewa tuk itu...
Bolehkah kamu bertahan tuk itu..
Pernahkah kamu terfk..yg aku rs dikongsi...
Even u akan menafikan...tapi hakikaty mmg begitu..
Mmg macam tu…

Salahkah aku berfk yg tindakan dia
Bukan salah dia sepenuhy…
Kamu jua…
Sbb itu aku cakap kisah kau n dia blum tamat…
Salahkah aku menangis atas rs kongsi ini...
Salahkah aku merawat rs kekecewaan ini sendiri dengan menangis..
Salahkah jika aku buat begitu…

2 comments:

  1. cik ttg kita..harap bersbr walau apepon dugaan..jika kamu bertanya pd aku, pastinya kau berkata tidak!aku tdk sggup berkongsi..its hurt u know sharing sumthing we love..

    but, kdg2 kita kene fhm..kerna bg aku..aku bahagia jika org yg aku syg bahagia..

    cik ttg kita, bsbr la, ade hikmah di sebalik suma yg ter jadi..hepi2 selalu :]

    ReplyDelete
  2. yup sure..that y blog ni wujud lagi...hehehe... klu x terkubur laa bersama lilo ku...:(..hope it's not happen..

    ReplyDelete