Wednesday, February 18, 2009

Bile aku...

Bile aku mula menyayangimu..
Aku mula menginginkan perhatianmu…
Aku mula menginginkan kau slalu di samping ku..
Aku mula mengharap kau selalu berbicara denganku..
Aku mula mengharapkan kamu disetiap saat hari-hariku…

Bile aku selalu menyayangimu..
Aku slalu takut andai aku terlalu mengongkongmu..
Aku slalu takut andai kau jemu bersamaku..
Aku slalu takut andai aku merimaskanmu….
aku slalu takut andai aku xdpt jadi yg terbaik untukmu

Bile aku sgt menyayangimu..
Aku sgt takut menerima kehilanganmu..
Aku sgt takut kau xmenghiraukan aku lagi…
Aku sgt takut kau pergi meninggalkan aku…
Aku sgt takut aku xdapat menerima pemergianmu..
Aku sgt takut sunyi di hari-hariku…
Aku sgt takut kehilangan kebahagiaan itu…


Sememangy aku takut tuk menyayangimu

6 comments:

  1. cik ttg kita..
    jgn takut menyayangi, kerana kita pasti akn menyesal bila kita sedar kita xbtol2 meyayangi org yg kita syg 1 hari nanti..
    trus sbr hadapi dugaan :]

    by the way, nice entri.

    ReplyDelete
  2. sHe~[RYaN] said...
    cik ttg kita..
    jgn takut menyayangi, kerana kita pasti akn menyesal bila kita sedar kita xbtol2 meyayangi org yg kita syg 1 hari nanti..
    trus sbr hadapi dugaan :]

    by the way, nice entri.



    kurang paham ngan ayat diatas..
    hehehe..


    biar owg yg kitew syg syg kitew lebih dari kitew syg mereka..
    hehehe

    ReplyDelete
  3. ermm..tapi bile dahh syg tu aku jadi takutt

    ReplyDelete
  4. cik gre3n light : aku rs maksud cik she tu rsy kite sayang kat org tu tapi ego nak tunjukkan rs syg then org tu pergi tinggalkan kite...kite xwat ape yg spatuty yg harus kite wat tuk dia...last baru kite nyesal...agaky..sile cik she jelaskan...sila2..

    ReplyDelete
  5. btolla kata cik ttg kita tu..hehee, kdg2 aku ni susah nk wat ayt nk jelaskn sumthing,..,.ahaksss~

    ReplyDelete
  6. trima kasih cik she atas penjelasan ...hope xde salah fham lg yg timbul...ahakss!

    ReplyDelete