Monday, February 16, 2009

15/2/09

Ari ni aku rs sedihh sgt…di atas pemergian lilo kesayanganku…belum pun sempat aku ambik pic...betapa aku syg kan dia… tgk dia berlari2 begitu menenangkan aku…aku xtau mane salah aku..adakah aku xmenjaga dia ngan bek..sedangkan tiap minggu aku bersihkan tempat dia..tiap2 pagi aku tgk dia..balik ofis pun menjenguh dia lagi…tapi dia pegi gak …aku kene terima kehilangan salah satu benda kesygn aku…

U memujuk ku nyatakan bukan salah aku… mungkin dia dahh tua… dah mmg ajal dia nak pergi… u cakap akan beli yg len..nak letak name same pun xpe…even letak name same..mane same lagi..kecewanye aku..dia aku beli same2 ngan u…adehhh…sedihy.. aku cakap kat u..buang lilo tanpa pengetahuan aku..ari ni aku dah tgk balang dah kosong..betapa sunyi nyer sedikit ati aku…: ( …dah xde lilo lagi… dah kosong…

Lilo..maafkan mom klu xjaga kamu ngan bek...

No comments:

Post a Comment