Friday, February 13, 2009

cuti...

Ari ni bangun je tido ttiba rasa dunia cam berputar...plus ngan aku yg malas so dengan secara sengaja aku anta msg kat boss nak cuti ari ni...

pas dpt green light aku pun tdo balik laa...bgun dlm kul 11.30 gitu pening kpala still trasa ...adehhh...so dlm sedar aku trun mkan kat cafe n telan ubat then mlepak kat cc ni...

ermm ... sedih gak sbb u xde time aku cam ni...dah tiga ari u tinggal kan aku pegi langkawi...sunyi btul mlam2 aku tanpanyer...tapi xpelaa esok u dahh nak balik...yeyyyy!!! x sbar menanti kpulangany...cam tajuk lagu raya je...

tadi..time aku sikat rambut, baru aku tersedar yg rambut aku dahh panjang..huhu patut laa rs panas semacam je...adehhh...tgk laa nanti ape aku akan wat ngan rambut aku ni...semua kene bincang ngan u dlu..hehehe..

No comments:

Post a Comment