Thursday, February 19, 2009

graph tiga segi

Nak tau cam ner graph tiga segi wujud dlm diri aku?…bile aku hapi gile( org gile xsehapi cam aku..heheh) aku suka bercakap…suka bercerite mgalahkan sesape je…mmg xbagi pluang kat org len...bersemangat gile lahh ni..kalah gaya org yg bagi ceramah politik atau karam sigh(seangkatan).mmg dasyat ni…tetapi ttiba org yg aku sayang layan cam 1% je..tak gak mayb dlm 0.5%…secara automatic graph aku mula menunjukkan perubahan ketara…mengalami kejatuhan merudum dlm ms xsampai 5 minit…aku jadi batu…cam terkena sumpahan (crite tanggang tu)…mulalaahh mulut aku cam dizip takpun dikunci ngan ‘solet’ paling besar…pastu mulalaa aku mengasingkan diri …dikala tu tahap mood dlm 0%...bile aku trus tdo tu dah masuk peringkat –ve laa tu…tulaa graph tiga segi dlm idup aku…sekian...heheh




%
^
|
| ----.
| ---.- .
| - .---- .
|._____ ._______ kadar mood

sila sambungkan titik tuk dapatkan graph penuh

2 comments:

  1. cehh..wat graph2 lak segala...hehehe..cm2 yer, ade measurement lg,,ahakss~

    ReplyDelete
  2. mahal tau graph tau...even xde sape yg iktiraf...hehehehe

    ReplyDelete