Wednesday, February 25, 2009

kesayuan

Aku xtau kenapa ari ni keadaan aku menjadi sayu ssgt..mungkin terkenangkan sesuatu akan terjadi 2 tahun nanti…aku terlalu memikirkan kot…padahal benda tu begitu lama lagi …tapi ms bergerak begitu pantas sekarang..aku mula jadi takut…

Aku sayu…mmg sayu…kpala aku pening memikirkan lagi…u begitu hapi ari ni… memberitahu item2 yg wat dia hapi..tanpa tau hati kecil aku dlm kesayuan..

Ahh…bosan laa keadaan begini…biarlaa rs sayu itu pergi…aku xnak memikirkan..mmg xnakk…pergi la ko perasaan tu…aku penat melayan kamu…

4 comments:

  1. u kene baca le post yg sbelum dia tu..titled 'hala tuju..'

    ReplyDelete
  2. urm..skang ni, xmau pk2 serabut k..cuma hargai mase bersma yg tersisa..

    2thun mebi xlama, tp dlm tempoh masa tu byk bende yg boley berlaku and aku hrp korg akan ade memori utk dikenang..

    xmau sedey2 lg k..

    cheer up!! :]

    ReplyDelete
  3. yes sure !!! ..thanks. aku nak hapi je skrg..:).. nothing to be worried...

    ReplyDelete