Monday, February 2, 2009

sukar dimengerti...

thah la mmg bagitu sukar tuk mengerti kamu..
mmg susah...
andai itulaa terjadi biarlahh kamu sendri yg settlekan
lepas semua idea yg telah aku bagi...
tiada memberi kesan lagi...
bukan sehari dua kita bincangkan...
berbulan dlu...sejak aku merapati n mula mengenali kamu...
aku sebnary dahh lelah, ppenat tgk kamu begitu..
tapi apekahh daya aku bukan ditempat kamu...
aku xdpt buat keputusan tuk kamu..
aku xdapat lakukan tuk kamu...
aku xtau ape lagi dapat ku buat tuk kamu...
ape yg aku leh katakan tindakan kamu skrg ni..
takkan mampu mengubahh ape2..
andai nyer itu yg kamu pilih..
terserahh...
aku dahh xdpt berkata ape lagi...

xguna kamu mengadu lagi kepada ku...
sbb aku pun xmampu lagi berkata2 ape-ape tuk itu..
bukan mahu melepaskan diri cam tu saje..
tapi bertahun kita bincangkan pun hanye keadaan yg sama juga...
aku hanye leh mendengar masalahh kamu...
aku boleh..
tapi berkata ape2 aku sendri penat...
sbb keadaan ini adelah same..
tindakan dia atas nasihat kamu pada dia dengan
tindakan kamu atas nasihat aku pada kamu...
kamu sama dengan dia...
tapi dlm keadaan berbeza..
klu kamu fikir secara mendalam ...
kamu sendri faham itu..

4 comments:

  1. hehe..bes la "u" ade 2 gurls. nway, hepi belated brthday. jgn sedey2. it doesn't worth it.

    ReplyDelete
  2. aku hapi ngan u...susahh le nak ckp klu hubungan dah complicated.. hubungan dulu dahh berakhir tapi still xnak lepaskan...cam ner le tu? hanye kami yg mengerti..hehehe...

    ReplyDelete
  3. i think couple les aje yg perangai mcm ni. susah nak lepas. pijak la di bumi nyata dan live your life to the fullest.

    ReplyDelete
  4. Szusz: tq 4 ur advice..so appreciate it.u can say whatever u want coz u never know the story between us..we got a story inside.. To do that, i need to think deeply..i need a full of strength
    Hurmm..

    ReplyDelete