Monday, February 23, 2009

Cerite weekend dan akibat

Weekend lepas, oleh sebab aku rs badan aku dah berat sgt..so, mlm jumaat aku pun pun jog laa skitar umah aku tu(diteman u)…kat skitar tu ade track tuk jog..baru dua tiga round aku mula rs dah mula pancit..klu dlu aku leh jog sampai 20 round…jgn xcaya…so dgn usaha yg membara nak jog ni sambil disupport oleh u aku dpt laa abiskan 10 round…huhhh…best giler rs…so akibat lama x jog..sampai skrg trasa ketegangan bahagian paha dan menyebab kan aku xleh tdo smlam…huhhh..


Malam sabtu lak aku teman u pegi men futsal dgn dak2 ofis dia…iskkkhh…aku sebnary mmg nak men sgtlahh..tapi sbb semua dak2 ofis dia…terbantut … tu aktvt club ofis dorg..xkan aku nak men lak sesuka ati..iskhh…secara xlangsung mengingatkan aku time blajar kat u dlu…bersama team aku lawan futsal…rindu ssgt le…dah lama sgt lak aku tinggalkan futsal.. xsure pandai x lagi sepak bola..hehehe…lepas minit2 terakhir berlaku adegan tersadung kaki..menyebab kan u jatuh terlentang…mangakibatkan keretakan tulang kaki…adehhh cari penyakit…akibaty lagi u jalan terhenjut2…cian btul…aku lak leh cakap jgn manja sgt(sblum aku tau crite sebnar yg keretakan tulang tu)…so dgn sukarela nyer aku jaga u…ari ni u pegi x-ray kaki…xtau ape result dia…


Ari ni adelahh besday m ..kitorg mmg rapat ngan m ni…malam tadi 15 min sblum kul 12, dia dapat berita yg nenek kesyangan dia meninggal(dia mmg rapat dgn nenek dia tu)…bygkan dia call u sambil nangis teresak…tuk pengetahuan m adelahh seorg lelaki…aku pun trut sedih atas itu…sbb smlm aku mmg jupe ngan m same2 teman u mngurut…smlm mmg ceria bercrite…ari ni dahh bersedih n dihari besday dia lak tu…mmg cukup menyakitkan..arap dia sabar tuk itu...


Tulaahh weekend kali ni….

No comments:

Post a Comment