Thursday, February 19, 2009

15 fakta tentang u :

1. u lebih pendek dari aku…mmg nampak ketara…
2. u xsuka pedas…klu pedas skit ..mulalaahh xmkan..so nak suruh dia makan pastikan xpedas…aku lak klu xpedas mmg xleh …terus xde slera…sambal belacan adelah benda utama yg perlu ade tuk meningkatkan slera mkn..hehehe
3. u suka makan kicap cap kipas udang…tiap kali mkan nasi..kicap mesti ade..
4. u lagi cute dari aku… mula lah tu nak perasan
5. u suka kucing…kucing kesayangan dia boboy…dia penah nangis sbb kucing tu mati..opsstt terpecah rahsia..
6. u suka pakai cap. Klu dia kuar mest nak pakai cap..aku pun suka tgk gak
7. u suka sejuk…klu panas dia akan mengeluh...tapi dia suka klu aku panas mlm2..sbb? hehehe
8. u lagi tua dari aku…beberapa bulan je tua nyer…
9. u xsuka cahaya ..sbb u xsuka silau sbb nanti dia akan migrain....
10. u xsuka org paksa dia...klu dia ckp xnak xnak laa..even aku paksa skali pun..lepas penat merajuk..tapi last dia akan ngalah gak..
11. u xsuka bile kuku dia panjang..even panjang 1mm dia akan rimas...adehh..
12. tuk skrg u suka makan udang masak merah...tiap2 ari asyik mkan udang masak merah(tapi xtahan pedas, mulalah letak kicap banyak2)...aku pun secara automatik kene makan udang masak merah gak...
13. u xsuka putus asa...dia akan berusaha sampai dia berjaya...(rujuk pada chuzzle games)..berusaha bersungguh2 sampai dpt msuk dlm top list
14.aku suka u bercrite..penuh bersemangat...aku suka dgr...time dia bebel aku pun suka dengar..time marah?? Mest laa aku xsuka...sedeyy la beb!!
15. aku syg u...

No comments:

Post a Comment