Tuesday, February 17, 2009

Aku suka blog..

Ermm aku dah mula suka ngan blog…menulis blog, merayau2 mejenguh blog org2 len… bile aku free kat ofis byk laa blog yg aku lawat…n adelaahh beberapa isu yg aku tulis…aku mmg suka itu…baca cite2 org yg aku sendri tak percaya btul ke dia sebegitu… tapi xpe aku xpernah kecik hati ngan blog org len sbb mmg xde kene mngena ngan aku…

Aku tulis blog ni pun bukan tujuan utama aku tuk org len baca… tuk diri sendri mengisi masa lapang, melepaskan perasaan dan klu ade org yg singgah kejap kat blog ni … memberi komen yg patut n xpatut …aku trima…tapi yg agak menyakitkan mata aku…aku akan delete… klu ade yg marah aku akan cakap ….suka ati aku..blog aku… aku yg menulis…tapi klu ade komen yg membina aku akan berterima kasih.. klu ade yg tengah sedihh aku sedia memberi nasihat termampu… klu ade yg kecik ati dengan ape yg aku tulis…aku mintak maaf..aku xkenal kamu… itu aje..

Pape pun aku just nak state yg aku cuma suka ngan blog je…noktah…

No comments:

Post a Comment