Wednesday, February 25, 2009

hala tuju..

kami xpernah berjanji tuk sehidup semati..

kami pun xpernah berjanji tuk hidup bersama selamanye...


kami hanye berjanji tuk cinta selamanye..

cinta selamanye xsmestinye akan hidup bersama selamanye..

ia sentiasa kekal dalam hati even ke mana pun kami berada...

itulaah prolog kisah aku dan u..


skrg ni kami hanye ade masa 2 tahun je tuk terus hidup bersama...itulah penyataan yg pernah kami ungkapkan seketika masa dlu..kemudian mane arah tuju kami?


Itu biar masa yg menentukan…u maybe akan bersama dengan m n maybe akan membina hidup sendri dengan lebih serius(kahwin)…cam ner lak ngan aku agaky…dalam tempoh 2 tahun akan datang..aku tak dpat berfikir ape berlaku nanti..tapi yg pasti aku ttap akan teruskan hidup jika still diberi peluang…itu janji aku pada diri aku…


Tapi mampukah aku sendrian…ahh aku pasti boleh.. klu xboleh aku kene wat diri aku bleh….


So tuk masa yg ade ni…aku nak guna sebaiky mungkin mencipta kenangan bersama u...kenangan yg pasti aku ingat sampai ke mati…mesti sesiapa pernah berfikir kan nape aku nak teruskan juga klu dah tau mane kesudahannye…aku xde jawapan yg paling tepat untuk tu…tapi yg pasti xbolehkah aku gembira tuk seketika …xblehkah aku bahgia kerana itulahh jalan yg aku nampak…


Aku merenung lagi…

6 comments:

  1. jangan sedih2 ye..
    hargai ape yang kite ade sekarang..
    memg kite tak tahu ape yang akan terjadi in future..
    :)

    ReplyDelete
  2. pape pun berlaku hidup mesti diteruskan...

    ReplyDelete
  3. life must go 0n..
    lebih baek kitew tau n merancang untuk kearah itu..
    dr kitew x taw..
    dan owg yg kitew syg diambil tiba2..

    bersyukurlah anda...

    ReplyDelete
  4. yup sure ... life must go on... tapi xsalah klu sedih tuk seketika bile igt benda akan dtg kan..lebih2 perpisahan kan.i must ready and accept it...thanks

    ReplyDelete
  5. gunakan msa yg tinggal utk kamu dgn sebaiknye namun bersedia utk hadapi setiap kemungkinan dmasa hdpn. spy kesakitan yg bakal kamu lalui dapat dubati dgn segera. smg tbh dn tenang utk setiap dugaan nnt.

    ReplyDelete
  6. shark: Thanks....kene sedia...even sakit pun semua kene hadapi gak... :)

    ReplyDelete