Friday, January 30, 2009

satu kekecewaan

smlm aku sedihh..
smlam aku menangis...
xtau laa nape rs diri xdihargai..
walau beberapa bln pun bersama u...
klu y nak dtgg..u tetap menjaga ati y dr aku yg slalu bersamay kini..

smlam u suruh sembunyi adiah yg dia bagi..
sbb xnak y nampak...
sedih btul aku...
hati y je dia akan jaga....
klu cam ni bertahun ke aku bersama dia...
hati y juga laa yg dia jaga..
aku ni sape thah...terpaksa laa aku telan kekecewaan tu...
aku ke tandas n nangis spuasy..
masuk bilik nangis lagi...
u memeluk aku n mintak maaf...
tapi aku ttp nangis gak...
hati aku terlalu kecewa tika itu..
u cakap dia sygkan aku..cintakan aku..
tapi ape makna kata2 tu mlm tadi..
aku tdo walaupun dlm dakapan u..tapi ati aku sakit, kecewa..

sebelum ni u tegur nape nak checking hp dia..
tapi lepas dia tegur, aku dh xmen hp dia lagi..
even slalu tiap2 ari,
pagi, ptg n mlam msg ngan y...
sometimes aku penat...
penat tuk layan perasaan kecewa aku tu...
sometimes aku mls mlayan perasaan sedihh tu
semata2 tuk menjaga hubungan kami...
walau ati aku kecewa..sakit...
tapi ape lagi harusku perbuat...

4 comments:

  1. ur too patient. sampai bila nak jaga hati kalau org pun tak jaga hati u?

    ReplyDelete
  2. dia sendri xde pilihan..everything yg dia lakukan bukan dgn rela...dia juga kecewa tuk diri dia...

    ReplyDelete
  3. girl,

    i think its simple and you know it. may be your still young and have time to wait for someone who cant decide. but i am too old la and have encountered this kind before. elok la angkat kaki and live your life the way you want it. cari org yg want u betul2. dont waste time. jgn mati dlm keadaan tidak hidup sepenuh yer.

    ReplyDelete
  4. Sblum ni.. I xpenah tau dunia peng...dlu ble i couple dgn guy..i pun rs sakit..bkan skali tap 2 3 kali..ble i masuk ke dunia kamu pun..it's same..it's better to stay alone?.

    ReplyDelete