Monday, January 5, 2009

new year?

Tahun baru

Kali ini aku celebrate tahun baru kat tempat tinggi
n tempat yg sejuk...
mane ekk??...genting laa
tapi still ade insiden x disenangi..
aduhh..so spoil lak
tapi nak wat cam ner ..
klu sakit xlehh laa nak disalahkan..ye x?
kali ni aku sambut new yer ngan u, y dan ngan sorg lagi m

malam new year tu lps tgk bunga api
y ngadu sakit dada....
aku pun xpasti btul2 sakit ke x..
sbb bile dah masuk kete dia nampak cam biasa je
leh gelakk n cakap2 lagi..
adehhh..sia2 rs mlm new year tu...
bengke je aku...

yelaa..mane xnyer dtg jauh2 smata2 nak tdo hotel je
baik balik umahh..
so mlm new year aku habis cam tu je..
tention beb...
terus je xde mood...
mlm tu u tdo sekatil ngan y..
aku tdo sorg2..lagi laa rs...
adehhh...

aku pun xfham kkdg ngan sifat u ni...
aku pun xtau sape yg ade di hti dia..
dia playboy ke..
aku pun xpasti
ngan aku ckap manis
ngan y pun cakap manis...
tul2 xfaham....
u..andai kau dah xperlu diriku..cakap laa

No comments:

Post a Comment