Wednesday, January 21, 2009

Dulu n skrg



Biasalaa dlm idup ni keadaan skrg n dulu takkan sama kan...

klu asyik same je boring la idup.. tul tak?
bile kite fikir keadaan dulu yang happy..kite mesti akan cakap kan elok
klu hidup dlm keadaan seperti dlu...
pastu bile fikir keadaan skrg yg hapi part..kite pun akan cakap ermm nasiblaa
x jadi cam dlu..tu laa manusia xpenahh berpuas ati kan...maybe perkataan tamak atau
xpenah bersyukur agak sesuai..ehhehe..

Dlam blog aku slalu cerita psal hubungan aku ngan u..yer..mmg blok ni aku khususkan
hidup aku bersama u...sedihh, happy ngan u..sbb tu laahh wujud tentang kite..klu aku
cite pasal aku je aku xkan letak aku nyer main title 'tentang kite' hehehhe..merepek lak..

sama laa hubungan aku ngan u dulu n kini...

dulu...
aku perasan u nampak berminat je klu aku cite pape. Even benda yang kecik..suka layan aku.
kini..
u dahh xnampak berminat dgr cite aku..klu dia penat ke mlas ke nak dgr cite ... cam nak xnak
je layan..
so aku : xpe...maybe u penat ngan keja...bukan ms sesuai tuk bercrite, bercelotehh...

dulu...
dia akan jawab bile aku tanye mcam2 pasal keja ke...
skrg..
kkdg dia dah tinggikan skit suara dia...kkdg bertengkar gak..tapi not really laa..
so aku: xpe laa jgn kisahh benda2 kecik cam tu..bukan dia xnak layan tapi maybe aku call bukan time yg sesuai



dulu..
bile aku sakit..u akan nampak begitu ambik berat..u akan letak ubat n urut dgn penuhh perasaan..
kini..
bile aku sakit..u akan letak ubat gak tapi urut ala kadar je..
so aku: xpe laa...maybe u jugak penat...lagi pun bukan u xpeduli aku pun


dulu...
sebelum tido u sebolehhy berusaha kiss aku dlu (ms lum sbilik) and say g.nite n morning..
kini..
kkdg aku yg kene igtkan u d
ulu tuk kiss n say nite..ari ni tak say morning pun...
so aku: xkisahhlaa..benda kecik je.. nape nak terasa lebih2..


dulu..
u slalu mgalahh, ikhlas, n xkisahh pun ape aku wat..yelaa aku kan awek dia..
kini...
dia ngalahh gak..tapi nampak berat skit laa...n nampak kisahh skit
so aku: xkisahh laa aku bukan xlehh handle pun..biasalaa tu..dia pun seorg
yg manja gak...tapi jauh disudut aku xsuka dia terlalu kisahh pasal ape 2 ngan aku..


ermm... aku sebnary hapi ngan dia...mmg aku megalukan kedtgn dia... tipu laa
aku ckp yg aku xtrasa dlu time dia mmg xnak sbilik ngan aku n dia stuju sbb
xde choice. menunjukkan dia xrelaa sbilik ngan aku n dia terpaksa...aku mmg
xsuka tu..tapi aku kene lupakan supaya hubungan aku ngan dia xde msalahh n kitorg hapi.. tapi semua aku masihh lehh consider n akan consider even situasi cam ner untuk pastikan yg aku mmahami dia...ermm



No comments:

Post a Comment