Monday, January 19, 2009

make me wonder..

seperti hari-hari biasa
aku hapi bersama u.. tapi u hapi ke?
"u hapi ke ngan i?"

ssah laa...klu kite xtau hati seseorg tu..
sedangkan kite slalu nak wat terbaik tuk dia..
kite slalu nak dia rs hapi ngan kite...
andai diberi pluang nak je aku operate dada u
n berinteraksi ngan hati nyer..
biar aku tau ape yg dia mahukan..hehehe
kkdg lihat u..wat aku resahh...
ape agaknye difikir kan...

ade skali tu bile berebut tempat tido..hehe
masing2 nak duk tepi...pastu aku suruh u beralahh..hehe
terkejut gak bile dia cakap "i dahh penat beralah"..tapi oklahh tu..
mungkin dia dahh penat dahh slama ni...tu menunjukkan protes dia
klu ikut perjanjian pun mmg u akan tdo tepi..
tapi smalam aku rs smacam je...tu mintak tukar ngan u tu..hehehe
cian kat u...

u lakk sejak duk sbilik ngan aku slalu terjaga mlm..napelaa agaky..
aku xsuka bile tgk muka ngantuk pepagi...adehh
dahh laa skeping..bile tgk muka ngantuk n letihh..wat u xbermaya.
so jadi laahh xceria...lemah btul..

weekend baru2 ni..aku n u pegi summit
sonokk...lama tak kuar sesame..hehehe
pegi tgk wayang...cite maut adehhh...mane pangkal n mane penghujung thah
dan xde kesinambungan....xbest... 2 bintang je aku bagi..
xsangka lakk u booking mengejut..surprise laa katakan..
patut laa beria sangat ajak pegi..hehhee...wat rs terharu je..

pastu pegi karaoke..yes..aku tapaw 24 lagi...adehhh sonok btul laa..
melalak syok sendri..hehehe...
sblum tgk wayang dahh tapaw 12 lagu..still xpuas nyanyi ajak u pegi lagi..
even u dahh cam penat n mlas tapi still ikut gak...xnak kcewakan aku..
so tapaw laa 12 lagu lagi..hehehe

then, men games budak2...yes benda yg paling penting yg aku nak state kat
sini...aku menang men games yg cam masukkan dlm gol tu...5-0..yes!!!!
akhiry dpat kalahh kan u..hehhee...tapi games basketball tu kalah lak..
takpe len kali i mest akan menang..hehehe..tapi sedihh aku slalu xmenang
benda2 yg melibatkan adiahh anak patung...mest xdpt..mmg xbertuahh betul
aku ni...sedihhh...:,(

lepas jjln baru laahh kitorang balik..tapi keseluruhannye aku sgt hapi
expecially bile dpt kuar ngan u..
thanks u...miss u..love u..

No comments:

Post a Comment