Wednesday, January 28, 2009

my besday...

tup..tup aku dahh genap 24 tahun pada tahun ni (xde ape nak dirahsiakan)...huhhh...umur dahh meningkat..patutlaa aku rs asyik penat badan je ...adekahh tu maknanya aku dahh tua..hehehhe..mlm menjelang besday aku thah nape thah hati aku sayu smacam..rs mcam nak nangis pun ade..hehhehe (mmg dahh nangis pun) adehhh....thah laa menangisi dann menerima kenyataan diri yang umur aku 24 tahun ..wahaha..

orang pertama yang wish aku...hehehe...u laahh,... aku gembira sesgt.. u sakit mlam tu so kitorg just mkan kat lorong gelap tu je..xpelaa aku xkisahh pun..janji aku ngan u je..aku dahh rs cukup bermakna tuk itu...u wat gak kejutan hehehe..thank sygg...u adiahkan aku blanket..hehhe..n aku suka n syg sgt blanket tu...pasni aku bolehh tdo dengan slesa laaa.. aku pun heran bile ms thah u lehh beli..padahal aku sentiasa berkepit je ngan dia..n aku slalu je tgk2 kan almari dia..(almarimu almariku jua)..hehehe..tapi pape hal pun..thanks syangg.. so appreciate it..


Ape yg aku mushkil skrg..nape sorang member bek aku tu xwish aku besdayy...biasa dia akan
wish...x penah pun terlupa...mest dia sibuk tu dengan keja sampai terlupa besday aku..
xpelaa...aku lehh maafkan

No comments:

Post a Comment