Thursday, January 29, 2009

Hobi aku..

Ni antara picture2 yg aku lukis time aku boring2 time u xsbilik lagi ngan aku. tapi lepas aku sbilik ngan u dahh lama xlukis sbb aku dahh x boring lagi...hehe..tapi aku suka melukis

Naruto : crite yg aku pun xtau mane penghujung.. dulu aku layan gak tapi lelama penat melayan....








Lilo n stitch : hehehe..so cute...aku penah dapat adiahh stitch
dari u...yeyyy








Lain: u suka giler laa watak dia ni...mane2 ade pic lain...klu antara aku ngan lain, blum tentu dia pilih aku tau..








ni wallpaper u pernah bagi kat hp...









aku ngan u suka kata2 dr komik ni ..(lupa tajuk)

...untuk cuba kekal menjadi kanak-kanak..

..kite tidak akan berubah

..tetapi kita mungkin nampak berbaza
kerana berdepan dengan kekecewaan...

..dalam hakikaty kekecewaan itulahh yg menjadikan kita dewasa..

orang yg aku sygg..version pakai tudung...hahaha...jgn
marahh yer u ku sygg... first time aku cuba mlukis potret..







Byk lagi aku nak tunjukkan tapi len kali laahh pulakk

1 comment: