Thursday, March 19, 2009

company si sepet










Ni bukan pic yg aku search dari google.. ni adelah pic yg aku ambik sendri dr ofis aku.. mmg keadaan ini xbleh dielakkan jika kamu bekerja kat company si sepet… bukan stakat itu pluang tuk merasa benda ni adelaa cukup besar kerana dorg xkan segan meng’offer’kan benda ni kepada kamu…


Even dlm hati aku ckp… “Hoi… aku xkan minum air kencing setan laa” tapi ape mereka faham psal itu…jika ade ofismate melayu kat dlm ofis aku turut merasa wine merah ms dinner… itulaa cabaran yg mesti ditempuh jika kamu berkerja dengan si sepet ini… sesetgh dorg xpernah peduli psal kite yg Islam ini… dorang meng’offer lagi.. E*** , jom laa minum…anggap ini jus je”… even dalam hati aku “ kepala hotak ko jus… ko nak tanggung ke dosa aku klu aku minum, dahh laa dosa yg lepas xtertanggung…” tapi ape yg mreka faham… so, langkah terbaik ngadap laa computer mengupdatekan blog ke, mengchat ke… sejuta lagi bek dr bergaul ngan dorg time itu…


Tapi ape yg aku nak state kan teguhkan pendirian kite walau ape pun situasi.. jgn nak jaga standard jika terpaksa mengorbankan pendirian kite.. cabaran mmg sentiasa ade tuk menguji keteguhan kite…

No comments:

Post a Comment