Wednesday, March 18, 2009

kawan....

Maybe entry ini akan jadi sdikit kontrovesi jika golongan ini yg membaca…jgn baca entry ini…. ms perjalanan balik ofis lps lunch…ttiba aku ternampak seorg dak pompuan tu… iskk not really pompuan laa… first tgk body…mmg cun … tgk muka mmg lawa pada skali imbas… then bile aku tgk tuk kali kedua… aku terus tenung dalam skit… mmg nampak len macam.. wat aku nak tgk lagi.. setelahh diteliti atas bawah..bawah atas.. barulaa aku faham.. upanyer dia seorg nyah tau laki yg budget pompuan…. Aku trus tgk lagi gelagat dia…cara dia sampai hilang dr pandangan …


Bukan nk perkecilkan atau memperlekehkan org sperti mereka… tapi btul aku mmg fobia dengan mereka…bile aku igt blik time nek bus Uitm…. Sbb depan dah penuh so aku duduk laa kat blakang… sungguh aku xmenipu ni yg mmg Uitm kaya dengan org sejenis ini… berbalik pada cite tadi.. dlm keadaan aku sorg2 n dikelilingi geng dorg disudut blakang tu dan sesambil aku memasang telinga… aku btul2 rs geli geleman…aku geli sbb dorg kene kepit2 suara tuk menjayakan watak mereka… maybe jugak kelompok itu xnampak cun + lawa.. klu lama lagi ngan dorg aku lehh muntah sbb xtahan… so, aku mmg xmampu tuk berkawan dengan gol itu..


Aku bukan menolak dorg seratus –peratus.. mungkin ade sbb dorg sperti itu.. aku bukan xcuba tuk berkawan dengan dorg sbb aku pernah bertegur dengan seorg gol ini yg sgt cun + cantik… betul aku rs klu sesiapa yg tgk dia..mesti dorg cakap mmg cantik.. bagi aku dak ni mmg klu dia jadi laki pun dia kategori hensom n klu dia jadi pompuan mmg cantik… tapi dia memilih tuk idup sperti pompuan… biarlaaa dia kan


Tapi bile aku tringat balik kisah dlm bus tu mmg menggelikan… klu perempuan mau berubah jadi tomboy, peng , les n dll .. aku leh accept sbb aku pun gol ini skrg.. tapi bile bab laki jadi pompuan ni mmg aku xleh nak berkawan, mmg menggeli gelemankan aku…. Jika kamu gol sperti itu atau xstuju dgan aku sbb aku bercrita dengan pengalaman aku..heheh.. jgn melatahhh mungkin aku aje yg cam ni… ade org leh trima kamu sbgai kawan… so, hiraukan org sperti aku ni..

2 comments:

  1. double standard nama yer tu. yg pasti les/tomboy/peng/nyah tu menyalahi hukum agama. itu la persamaan yer.

    bukan benda tu jadi betul pasal kita buat sama.

    ReplyDelete
  2. semua yg kite wat ade reason... kkdg hanye kite yg tau... Org xkan pernah memahami sbb dia xpernah tau niat seseorg.. so, xperlu terlalu menghukum seseorg itu jika kite xpernah selami niat itu... mmg matlamat tidak menghalalkan cara tapi tu biarlaa Dia yg tentukan...

    ReplyDelete