Thursday, March 19, 2009

hala tuju II

Mlam tadi ttiba u tanye/kenengkan aku ngan member laki dia...tidak kah pelik itu mengenengkan partner kite dengan org len... mmg aku terkejut.. ape motif agaky… aku pun tak faham tapi aku tau mungkin u dah semakin dekat dengan proses perubahan tuk jadi normal… aku mmg xkisah klu itu yg dia nak… even dia akan lukakan aku gak.. tapi xpe.. aku mmg merelakan itu…

Aku tau aku akan terumbang ambing xtau mane arah tuju … aku dahh xmampu dan xmahu cintakan perempuan lain lagi slain u.. dan itulaa janji aku pada diri aku n pada u…aku mmg serius tuk ini… dan tuk trima seorg lelaki dlm idup aku mmg terlalu susah …mungkin memakan ms tuk aku bukak balik pintu ati ini… lepas pengalaman2 yg xsberapa best yg lepas menyebabkan aku kecewa... mungkin idup keseorgan yg aku pilih nanti.. tapi pasti ade kesunyian yg mendatangi hati…

No comments:

Post a Comment