Tuesday, March 3, 2009

Gara2 kamu…alser

Huh…betapa deritanye aku rasa…dah 4 ari aku mkan bubur nasi je….paling sedihh mkan biskut tiger cicah ngan air kosong…mslahy aku xlahh jadi kuat cam tiger tu..mkin lembik sbb xcukup tenaga adelaahh.mmg iklan xleh pakai..hehehe thah pape …ini semua gara2 ulser yg ttiba menyerang lidah n bibir aku…besar tul sampai aku nak nguap pun xlepas…dan sampai aku xleh mengunyahh…dek semua tu keadaan bibbir aku jadi bengkak….adehh derita btul…xtau aku nak bayangkan jika kekeringan n kesakitan menyerang….btul2 sakit…

Cian lak kat cik u yg kene jaga aku…mlm2 terganggu dek aku yg merenggek cam baby cakap sakit…mmg btul aku sakit…xtipu langsung…dengan paksarelanyer u basahkan tuala n letak kat bibir aku…mengakibatkan u xcukup tdo..sorry I ganggu tido u n thank sbb jaga i…really appreciate it…

Aku xpasti bile nak ok balik ni..aku nak mkan sedap2 ni…adehh
..nak merasai nikmatnyer mkan…

moral of the story: nikmatilaa tiap kali anda mkan... jgn membazir-bazir mkanan...dan kawal laa gigi anda dr tergigit bibir dan lidahh..


No comments:

Post a Comment