Wednesday, April 1, 2009

hubungan ini..

Kalau dlu aku suka tgh malam …mmg suka sgt..bukan sbb leh tengok hantu..iskhh selisih xnak aku..tapi sbb sunyi, sepi , sejuk, nyaman dan segalaa… tapi sejak akhir2 ni trasa ati aku sunyi sgt bile tibe tengah malam..xtau la nape.. maybe kurg belaian n kasih syg kot… heheh..even u ade sebelahh tengah lena bermimpi…tapi aku still terkebil sorg2…paling ke kiri xkene..paling kanan salah… u jenis tido awal… kkdg xde teman lak rs nak borak time perdana cam tu… nak je aku kejut dia tuk borak ngan aku… tapi yelaa cian lak..so alternativey aku msg laa ngan dak2 klawar yg seangkatan ngan aku...tuk borak ngan aku yg kesunyian ini…heheh.. dan mmg aku xtau laa nape sejak akhir2 ini aku berprasaan hambar …maybe sbb dahh kurg bercakap tentang ‘ayat2 cinta’ kot tau kurg luahan ati ..hehehe… yelahh balik keja masing2 penat…mlm dahh lembik dahh.. Weekend lak kuar berpoya2.. bile dahh balik penat … mmg pendek kate kurg laa ‘ayat2 cinta’ tu… aku skrg tengahh berfk cam ner cara nak wat hubungan itu lebih excited… nak bangkit balik smangat excited yg dlu.. tapi malangy aku mmg xbrape kreatif tuk wat kejutan..hehe.. still termenung…

2 comments:

  1. kalo temenung je,smpai bile nk dpt jwpn?
    ahah.
    aku nk bg idea pom.non ado la plop idea nye.
    aku ni mane la ade pengalamn.
    yg pntg cri la mase utk spend dgn dia.
    lps balik keje,try ckp2 psl tmpt keje ke ape,xpon weekend tu korg kua la g mane2.
    ekekek..motif aku bg kaunseling plak?hahaha

    ReplyDelete
  2. termenung cari ilham sehh... tapi terlebih termenung sampai tertdo lak...

    pape..thank sbb prihatin gak...

    ReplyDelete