Thursday, April 23, 2009

Atas name U

U : Merujuk kepada org yg aku sygg yg slalu ade dlm ati aku… xde kaitan ngan cik u – she k.. pada cik u ..nanti I wat entry len .. yg khas tuk u k dak cute…


Aku ade seorg teman/kawan…

Name dia U


Aku ade seorg kekasih ati..

Name dia U


Aku Rindu dia tiap2 pagi, ptg n mlm

Name dia U


Aku mkn pun tringat kat dia.. takut laa dia tghh kelaparan…

Name dia U…


Aku suka peluk +…. + … +… dia..

Name dia U..


Dia adelahh org paling cute dimata n di hati aku…

Name dia U..


Xde org pun leh lawan dia skrg..

Name dia U…


Dia tempat aku gelak2.. bercerita itu n ini..

Name dia U..


Dia tempat aku marah2 + cakap benda yg xsenonoh…

Name dia U…


Dia jer tau nasihat aku atas sikap amarah aku ni..

Name dia U…


Ahh xyahh laa aku nak bagi statement lagi dahh semua jawapan..U ..U ..U jer dlm kpala aku ni.. sebnry terus terang k, aku cuma nk ckp yg aku rindu dia ssgt ari ini… itu jer .. noktah.. ttiba angau datang…

No comments:

Post a Comment