Thursday, April 9, 2009

kerja...

Aku xfham laa ngan certain manusia yg cenggini.. kite tghh sibuk lehh je dia perli2 sbb dah xchat ngan dia… dia penah tau ke yg aku ni dah 2 minggu wat benda same dan xdapat2 solution lgi..repeat..repeat dan repeat keja lagi.. dia penah tau ke… dahh aku ckp sibuk pepaham laa.. bukan aku xblas pun ape yg dia ckp cuma lambat skit sbb ulang alik ke bilik server…dan aku dah state dahh yg aku sbuk sikt.. even sebnary sibuk byk… mmg mendatangkan angin btul laa.. company aku ni bukan cam company dia time keja leh kuar hisap rokok, mlepak2 1 2 jam… iskhhh.. xde keja pun susah..ade keja pun ssahh… ssh nak jaga ati member2 ni.. bayangkan bile dahh agak tensi dibuat cam tu mulalaa org xsabar cam aku melenting .. nasib ade sikap cool gak so aku xyah reply langsung laaa.. senang cite… dr aku maki bek aku xyahh layan.. kot yaa pun nak chat tunggu laaa aku free.. lagpun chat time ofis hour pepaham laa… xsmesty ko yg xde kerja aku pun xde keja… ni chat pun tanye benda same jerk.. adehhh poning la kpala den… lenlaa ko tu cik kekasih ati aku ke.. aku sanggup je mlayan..hehehe…sesedar laa skit k… xsemua org kerja free cam ko laa..iskhh bebel lak.. xbek tul tuk ksihatan ....hehehe coolzzz.

4 comments:

  1. pnh gak bce entry cmni kat blog org len..hehehe
    sy phm pe yg ade ase..
    nsb bek la member chat sy phm keadaan kje sy yg jarang lekat kan meja..
    huhuhu

    ReplyDelete
  2. ooo erkk.. bahgia ler klu cam tu... member pun kkdg memeningkan gak..iskhhh mmg susah laa nak jga hati org ni...

    ReplyDelete
  3. member chat?

    jwpnnya ialah..


    ado makhayamm kesahhh???

    ekau nak majuk..ado den kesan.

    tu je ko jwb ttg kite.sonang.

    ReplyDelete
  4. bese laahh cikpud's den sentiasa nak mengekelkan sifat bek den kek member2 den...even mmg xbape bek... nanti pape hal klu den sunyi... kek dowang laa jugek laa den nak lepas... saborr lerr.. benda kecikkk ajo.. tapi klu dowg degil jugek nak majuk ape lerr den kesohh ehh...

    ReplyDelete