Friday, December 12, 2008

Tinta

Tinta

Ni first time laa.. aku berjinak-jinak dengan blog ni...sbelum ni mane ade nak layan tapi sejak aku sentiasa ikut blog ade seorg dakk tu aku terus tertarik nak tulis blog ...ape slahhy kan mluahhkan perasaan kat sni....perasaan terpendam tuk dikongsi...ibarat diari idup...

Ermm ...
Biasalaahh idup kann...
klu xde msalahh mmg xsahh kan...
Kekadang kite sendri yg sengaja cipta msalahhh...
Abis tu klu dahh cam tu nak salahhkan sape ekk..ehehhe

Tapi xkurang gak yg msalahh yg datang bertimpa...
Biasalaahh kan idup ni sentiasa diuji...
Cam kisah idup seorg member aku tu..
Wat aku jadi insaf yg idup aku ni dahh kira untung
Tapi tu pun nak merungut lagi kan...

Biasalahh manusia...
Dapat betis nak peha...
Dahh harta beribu lemon pun still xcukup lagi..
Hidup...hidupp...
Lumrahhh...

No comments:

Post a Comment