Friday, December 12, 2008

Masihh ku Ingat..

Masihh ku Ingat...

Pada 6 Mei 2008, beberapa bulan yang lepas..
aku baru dapat keja kat area Petaling Jaya..
Masa tu punye laa susah nak cari umahh sewa...
Tapi nasib bek laa member aku ade kawan n umah tu mmg nak org
So, aku pindahh masuk laa umahh tu...

First espresi aku kat umahh tu...ok lahh..not bad
lagi pun dekat pulak dengan tempat keja..kira on lahh kan
Ermm..member aku ade laa cakap umahh tu ade sorang tomboy...
Aku pun interest laa gak nak kenal ngan dia
lagipun memandangkan aku xpenahh kawan org2 yg sebegitu..hehehe
Tapi kira2 dua minggu gak laa dak tu bercuti..
Ade urusan psal skm dia..so dua minggu laa aku xjupe dia..just tau name je..
Senang2 aku panggil u laahh...

lepas kenal tu xsampai dlm ms sbulan laa...aku n u ni terus rapat ...
Kitorg cerite psal segalanye...aku pun hapi dengar cite dia..
dan aku pun kongsi laa gak cite psal aku even xbanyak...
yelaahh idup aku ni aku rs biasa je..xde ape sgt yg interest tuk dikongsi..
Bile dahh kongsi rasa n kongsi rasia..mulaaalahh..perjalanan cite aku ngan dia..
cite kite...

No comments:

Post a Comment