Friday, December 12, 2008

cinta kami...

Hubungan sahabat aku ngan u xlama
aku ngan u terus menjalinkan hubungan cinta
u...layanan mu begitu menghanyutkan aku..
sehingga aku sendri pun tidakk sedar ape yg terjadi ngan aku..

Tapi u dahh ade gul n gul tu pun stu umahh ngan kitorg...
Aku namakan y laa kat gul tu
Mmg cinta tiga segi btul...
tpi u cakap dia ngan y dahh xde pape...
Tapi y cam xnak lepaskan dia..

Klu nak bercrita psal y aku rasa mmg 100 pages pun xcukup ni...
So aku skip laa kan...
Aku pun kkdg xfaham nape u suka sgt jaga hati y
tapi mnyakitkan aku...skrg dia x hiraukan perasaan aku..tapi bile y xde
y kuar ke ..u layan aku macam puteri..indahh sgt...

alasan u hanye satu...
u cakap masa dia dengan y dahh hampir tamat..
sampai bulan ni je..
y akan pindah n sambung blaja..
so dia arap sgt aku akan bersabar tuk itu...
Ape patut aku wat..ati aku pun dahh sygg dengan u...
u layan aku bgitu bek...n u dahh terlalu penat ngan y...

aku nak u gembira...
sebab tu laa aku xdapat nak lepaskan u..
xdapat nak undur diri...
sbb aku dahh cintakan u...

aku pun sebnary xpasti ape yg terjadi ngan aku...
benda berlaku skelip mate je..
tetiba aku dahh dititle wife pd u...
even hapi tap aku ade sdikit takut..
Ape yg bakal berlaku nanti..
ke mana arahh tuju hubungan kami...
padahal aku n u xpenahh membenci insan yg bernama lelaki...

Aku sendri pun mendambarkan kasih syg seorg lelaki..
sbb ayahh aku dahh pegi selamanye mengadap Ilahi...
datangy u dalam idup aku...
Baru aku nampak kasihh sygg tu..
Yang slama ni aku xdapat...
Yang slama ni aku dambakan..
Yang slama ni aku ingin sangat rasakan...
u...trima kasihhh...aku pasti akan bersama mu...
Tapi kami ade perjanjian kami....

kami percaya suatu ari nanti...
kami ttp memilihh jalan hidup kami...
kami xkan bersama slamanye...
u pun cakap yg dia akan brubahh suatu ari nanti...
aku pun same...
Tapi biarlahh masa menentukan cinta kami...

No comments:

Post a Comment