Wednesday, December 17, 2008

Merenung

Malam tadi aku sendirian lagi...
Duduk di tempat yg dahh menjadi faveret aku...
Tika aku resah...tika aku kecewa...
Merenung sendrian...Merenung ape akan harus aku lalui...
Tapi sentiasa tiada jawapan yg pasti...
Aku kesepian...
Kesepian dalam ribuan penghuni...

Pada sape kahh harusku berbicara...
tentang kehidupan...tentang perasaan..tentang cinta...
pada dirimukahh bulan...pada dirimukahh bintang...
Aku merenung lagi...


***********************

Tetiba terdengar lagu adam...


Dikala dikau mencari cinta
Aku memberi tetapi beku kurasakan
Dikala aku dilamun cinta dengan dirimu
Mengapa kau jauh dariku

Tiada cinta di dalam dirimu
Biarpun kau kata cinta padaku
Tidak kau rasa getaran ini
Tiada cinta lain sehebat cintaku

............

merenung lagi..
u....adakahh cinta dihati mu...
seindahh...sesegar
Masa kau hulurkan cinta mu padaku dulu..
Aku merenung lagi

No comments:

Post a Comment