Monday, December 15, 2008

Haruskah dimengerti

ari tu roomate aku xde..
so aku tdolaa sama ngan u ...
u sbilik ngan y...
klu roomate aku xde..
aku mmg tdo dlm blik u...
tapi kali ni u tak tdo ditengah2 antara aku n y...
y kat tghh2...
biasa nye u akan tdo tgh2...

Apakah aku harus katakan
y tdo sambil memeluk u...
aku lak tdo mengadap kat sblh yg len
aku xsanggup nak tgk...
thah laa..
cam ner aku nak mengerti lagi keadaan ni...
u...betapa sakity ati ini tidakk pernah kamu fahami...
kamu xkan faham hati aku slamanye...

kamu slalu cakap yg kamu faham aku...
tapi sebnary kamu xpernah selami ati aku yg terluka..
kamu xpenahh tau keadaan ati aku..
sakit....

thah laa...
Ingin aku undur diri saja...
tapi pasti u akan sedihh...
aku lak xsampai ati nak tgk dia sedihh...
tapi keadaan kini dahh banyak wat aku terluka....
aku penat...

No comments:

Post a Comment