Friday, May 8, 2009

jumaat tiba

Aku rskan ari jumaat kali ini amat berbeza dengan hari jumaat sebelumy.. aku jadi hapi sampai terasa nak melonjak2kan diri …klu aku praktiskan kat sni dah pasti aku akan jadi manusia paling glamer kat sni... so aku sempat buat dlm ati jer atas sbb sikap low profile aku yg agak tinggi ini.…aku mlonjak lagi persis budak2 sekolahh yg cuti… aku rs tenteram skali bile berpeluang mereleasekan diri dr kesibukan memerahh idea sampai kotak idea aku sudah mulai kontang even hanye 2 hari…huhhh…

Smlm, aku ngan u pergi k4 ats sbb cik u yg agak rimas n miang dengan rambuty yg telah memanjang seinci itu... so , kami melangkah ke kedai rambut yg agak biasa dikunjungi bile rs miang itu dtg...lepas siap memproses terpampanglaa rambut pacak2 yg dah jadi sebati dengan cik u... adehh aku xtau ape kata mak mertuaku nanti stelahh dia bagi amanat kat aku tuk mengubahh cik u menjadi pompuan sejati(hehehe)... nampaky aku bukan seorg yg terbaik tuk diberi amanat... kelemahan ini amat aku sesali... adehh...

Esok aku akan hadiri kenduri kahwin n dpt laa aku mkan nasi minyak dan lantas memenuhi permintaan hatiku yg mengidam nasi minyak sbulan yg lepas... trima kasihh pihak penganjur... sebut pasal kawin sane sini member seangkatan aku telahh membina keluarga sedikit demi sedikit.. aku trut gembira dan ucapkan tahniah pada dorg secara tidak langsung menambah populasi rakyat malaysia... harap korg akan terus berusaha tuk itu... xketinggalan juga ade yg dengan terbukay menanya aku bile nak kawin... walaupun soklan tu agak peribadi tapi aku terpaksa menjawab... tunggu laa sampai ko ade anak 4.... sampai satu saat aku berfk sendri kata2 yg aku lontarkan tu... ye ke ... akan kahwin ke aku ni?... so dengan nada yg cukup rendah dri aku berkata dlm ati.. biarlaa takdir yg menentukan itu... aku pun xmampu mengagak ape yg berlaku esok, lusa n seterusy...

Sekali lagi aku memandang monitor baru yg aku dapat dengan nada yg sentimental sambil menaip ayat2 yg sentimental ini... sentimentalkahh aku skrg... mungkin, sbb aku makin xde ms melayan hati aku yg sentimental ini atas kesibukan yg terus melanda... mungkin hati aku dahh mula merajuk dengan aku.. ahh, xpelaa rajuky usahlaa dipeduli sangat...nanti bile dapat ubat ilanglaa rajuky itu...perasaan mengantuk ini ttiba menerjah ruang mata ini tapi aku gagahkan juga atas sbb aku mahu menghabiskan hari jumaat ini dengan jayay sambil menunggu cuti pada keesokany..huhu..yeyy...esokk cuti!!!! aku melonjak lagi...

No comments:

Post a Comment