Tuesday, December 22, 2009

Tak seperti dulu

Dulu aku prihatin …pegi tgk2 staff len wat pe.. kusyuk benar jer…interest laa kan.nak jugak share ape yg hapi sangat …

Dulu pun aku peramahh… tanye khabar , borak2 kat YM , tegur2 .. wat lawak.. dll

Dulu aku rajin..bukan rajin ape, sekadar membaca blog2, baca berita harian online..rajin download ape2 berkenaan dan yg patut2 aje…

Dulu aku gigihh.. men games kat facebook.. semua yg ade aku berani mencuba…gigih laa kumpul duit..dan pastikan aku antara yg top.

Dulu aku berdaya saing.. yelahh fk strategi nak kalahkan musuh ms men chess online


Tapi skrg…

Aku dah xprihatin.. sbb aku duduk jer dekat meja aku.. vontot pun slalu sakit2… Aku dah xperamah.. aku dah kurg taip message kat YM..

Dah kurg sikap gigih, daya saing … aku dah tinggalkan games aku bersawang.. duit pun dah xbertambah.. klu dlm mafia war tu , org len dah kaya raya semua.. tapi aku still ditokok lama( penyedap ayat) xpun mungkin dah makin kurg akibat dirompak oleh org2 yg xbertanggungjawab….


Mmg kehidupan aku xmacam dlu.. semuay sbb projek dah nak kene submit laaaaaa……dah lepas dateline dah oii…psal xrelease2… adehh…

No comments:

Post a Comment