Wednesday, December 23, 2009

Aku pinta jgan berkata sebegitu lagi...

Apekah perasaan jika partner yg kamu sgt syg berkata "klu i mati pun diri i jer..."

Tahukan kamu...
Yg kata2 kamu itu adelah kata2 yg paling menghiris hati aku...
Tahukah kamu..
Kata2 yg kamu lontarkan itu adelah kata2 yg paling kejam yg pernah dilontarkan kepadaku dan paling pentingkan diri sendiri...

Pernahkah kamu tahu...
Yg hari2 yg aku lalui skrg adalah untuk memenuhi segala keinginanmu... ke mana kamu nak pergi aku sanggup tunaikan.. kamu cuma cakap jer ke mana dan aku xpernah rasa susah tuk temani kamu..

Pernahkah kamu terfk yg aku hanye mahu memberi kesenangan kepadamu... tapi aku hanya berkereta viva, bergaji sederhana...sudah pasti segalay itu terbatas...aku sedar itu tapi aku tetap ingin memberi kesenangan itu dengan cara yg berbeza

Tahukah kamu yg aku akan berfk berjuta kali jika ade member2 aku mengajak aku keluar malam semata2 xmahu tinggalkan kamu keseorangan...

tahukah kamu..

tahukah kamu..


tapi...kenapa kamu harus tegar berkata seperti itu....kanapa syg..?

No comments:

Post a Comment