Friday, August 14, 2009

cantik bukan pada rupa

Tringat aku kisahh dak sek dlu.. ttibe jer teringat dia.. maybe dia tghh rindu aku kot.. agaky laa.. ok2 lupakan tu..ade sorg dak ni mmg cantik.. bertudung pun dia nampak lagi cantik...dia kira junior aku la time skolahh dlu..

Tapi perangai amat jengkel jugak laa bile xsuka mandi n bau badan yg kurg menyenangkan...tambahh ngan sikap pemalas tu... baju yg dlm baldi 3 4 ari pun leh ambik balik n pakai ..reuse laa konon.mmg xsenonohh..terpaksalah aku yg menyandang sbgai ketua bilik ni menegur laa ape yg perlu(percaya jugak dorg lantik aku as ketua blik ko tau..hehehe). ok..ok.. bukan nak jatuhkan air muka dia tau sesape lagipun ko kenal ke dia??? hah...

Bile dahh perangai camtu ...jgn taruh harapan sgt laa org akan berkawan... tu laa org cakap xsemua rupa yg cantikk org akan dekat, sanjung dan org bangga berkawan jika org tau perangai itu.. so kekawan yerk.dgr sni nsihat org xbrape tua ni k. yg cantikk ke yg xcantik ke, yg cun ke xcun ke, yg macho ke xmacho, yg hensem ke xhensem ke...jaga sikap pembersihh tu tuk kesihatan dan kebersihan udara di skeliling kite.. kebersihan kan amalan mulia...btul..btul..btul. renung2 kan & selamat beramal...hehehe

4 comments:

  1. iyer,jika smpai tahap tak jaga kebersihan gitu,yg cantik pun akan nmpak buruk.
    walaupun seseorg tu xberapa cantik, tapi penampilan dan personaliti(trmasuk bau wangi) tu sendiri boley wat org nak dekat.lgpun skrg ni dgn keadaan kesihatan negara yg tdk menentu,mmg perlu menjaga kebersihan diri sendiri dan persekitaran.kan?


    p/s:pssstt,aku mmg suka bau wangi2.lalalaa :p

    ReplyDelete
  2. cntek bukn pada rupe tp
    seluruhnya..
    personality..sifat,sikap yg ada..=]

    ReplyDelete
  3. she~ same laa taste kite.. suka bau wangi..wahaha..

    me_eyanz~ yep..dlaman kene jaga..jaga style jaga dalaman skali...n msg aku klu nak beramas mesra(tiru ayat org)..hehehe

    ReplyDelete
  4. erk..
    samer cam mbr org r.
    siyes samer gler..
    tp..
    player gler..
    ramai org nak kat dia.
    glew...


    -hana-

    ReplyDelete